Paska fiilis, oma ehdokas ei menny eduskuntaan, Kristillisdemokraatit viimesinä, olen kateellinen paska, en osaa/opi mitään vaikka kuinka haluaisin tai yrittäisin, en osaa laulaa tarpeeksi hyvin, en omista ääntä joka kuulostais yhtä kivalta kuunnella ku monilla muilla ihmisillä esim. musateatteris, mulla on mies joka ei oo puhunu mulle viikkoon, oon lihava, oon tiukkis, oon konservatiivinen, tässä maailmassa on ehkä 6ihmistä jotka tuntee mut jotenki, ehkä 3-2 ihmistä jotka ehkä välittää musta ja ehkä 0 ihmistä jotka oikeesti tietäis mitä mun päässä liikkuu tai miltä musta tuntuu. Nice.
   Jostain syystä musta tuntuu että toi lista kuulostaa hassun synkkämieliseltä. Oliskohan mun päässä vaikka jotain vikaa? Mutta ei hitto, mullahan onki keskittymisongelmia, keskivaikee lukihäiriö, lyhyt työmuisti, sekä mahdollisesti joku paska mielialahäiriö. Hehheh. Eikä toki pidä unohtaa sitä etten oo saanu elämälläni vielä mitään aikaseks. Enkä mä osaa säveltää nii hyvin että siitä vois tulla mitään vaikka haluisin. Eikä mul oo sanoja. Ja vaikka oliski nii kuka helvetti niitä haluais mun kanssa esittää? :D Saakeli. En oo tavannu vielä yhtään ihmistä joka olis osannu soittaa mitään kappaletta silleen ku toivoisin. Tai edes sinne päin. Enkä myöskään ole tavannu vielä yhtään ihmistä joka ei olis vittuuntunu/suuttunu/alottanu mykkäkoulun sen jälkeen ku on koittanu tehdä mun kanssa yhteistyötä.
   Ja siitä päästäänki seuraavaan aiheeseen. Ah, ryhmätyöskentely. Vittu mä vihaan sitä. Ihmisiä jotka yrittää sovittaa omia visioitaan yhdeksi, ihastuttavaksi kokonaisuudeksi jonka lopputuloksena syntyy vaan päin helvettiä menny kokonaisuus. Tietty on niitäki jotka siihen kykenee ja saa hyvää jälkeä aikaan mutta mä en ymmärrä mitä iloa on tehdä ryhmätöitä jos siinä ryhmäs on aina yks henkilö yli muiden joka päättää mitä siihen työhön tulee ja mitä ei. Loppujen lopuks sen on tehny ehkä 2ihmistä siitä ryhmästä.
   No miksi mä sitten nii paljon vihaan vastaavia tilaisuuksia? Ihan siksi että mua vituttaa kattoa sitä touhua ku tiedän joissain aineissa mitä kannattais ottaa ja mitä ei. Ärsyttävää ku porukka laittaa sinne jotain helkutin epäolennaisuuksia.
   Ala-asteelta tulee mieleen ku joskus sain meidän luokan valvojan itkemään. Ihan vahingossa. Tehtiin yhden pojan kaa ryhmätyö jota se ei sitte tietenkään tehny yhtään ja ku ite sairastin koko ajan nii olin ehkä kaks tuntia tekemässä sitä. Sit ku ne piti esittää nii se ope alko itkee ja toinen ope sitte tuli haukkumaan mut paskaks oppilaaks. Nice.

Vittu mä en jaksa tätä paskaa. Tulkaa joku ja tappakaa mut. Hitto tää menee vaan koko ajan enemmän perseelleen. Ei mua enää kiinnosta.

Perhana ku mä vihaan ihmisiä.

Loving your dream,
carrying your pain.
Watching me going
slowly to my grave.
Didn't know you,
didn't know you.
Sipping hatred in a
glass of milk.
Injecting fears in my
brittle little veins.
Didn't know you,
didn't know you.

Talking nonsense to me,
I wish i could believe.
Living me untended
so little left to give.

Chorus:

Kill me I'm a monster
you made me cruel but I'm
not a failure.
Kill me I'm a monster
I beg you now cause I'm
not a killer.
Heal me I'm a monster
You spill my blood cause I'm
just a dreamer.
Kill me I'm a monster
You made me cry it will
soon be over.
Kill me I'm a monster
You made me cruel but I'm
not a failure.
Kill me I'm a monster
You made me cry it will
soon be over.


Floating in your dream
driven by your aim.
Faking to be in
laughing at my pain.
laughing at my pain.

Needed just a ride
with a lovely maid.
Sifting trough your light
tearing me to shreds.
Blood's coming to my head.

Chorus


             - Kill me by A.W.I.M. -

Ps. Anteeks tästä kaikesta. Ei ehkä anna hyvää kuvaa musta mut... totuus ei oo aina kivaa.