Et sä voisi rakastaa mua edes vähän tänä yönä?
Et sä voisi olla mulle vähän kiltti tänä yönä?
Mull' on vitun paha olla, minä tartten lohdutusta
Et sä voisi rakastaa mua edes vähän tänä yönä?

                                          - Masentunut ameeba by Ismo Alanko-
                                                   www.youtube.com/watch

Aamu meni ihan jees. Kemian tunnille, persestä. Sit takas nukkumaan. Näin unen jos olin kaverien kaa meil ja sit meidän matikanope tuli sinne ja sano mun kaverista että "ja niin kananmuna erottuu keltuaisesta" ku se oli ruskettuneempi ku me muut. Sit se vielä sano sille että "sussa on paljon fosfaatteja" - hämy uni.
    Naurasin kai jos jaksasin. Jos vois tuntea täl hetkel jotain muuta ku tätä. Hiton tyhjä olo. Pitäis sattua mut ei tunnu missään. Pitäis itkeä mut ei jaksa. Pitäis tuntuu että olen yksinäinen ja kokea se ahdistavaks mut ei vaan tunnu. Ei oo semmonen olo ku joku puukottais useesti. Ei satu silleen. Ennemminki semmonen olo ku joku kalvais ja söis mua sisältä päin ja sit olis enää jäljel pelkkä kuori. Jos osuu väärään kohtaan nii sit sattuu ku se on sisältä vereslihal mut.. muuten ei oo mitään mitä tuntea. Vaan semmosta ilmaa. Ihan ku olis henkisesti raiskattu tai jotain.
   Ja sit sen lisäks kaverilla on jotain mua vastaan. En mä tiiä. Ehkä mä puutuin liikaa. Ehkä se on vieläki katkera siitä. Ehkä mä unohtelen tavaroita liian usein. Ehkä mä olen ärsyttävä persoona. Ehkä mä muistutan ihmisestä josta mun ei pitäis muistuttaa. Ehkä mä tunnen sympatiaa väärää ihmistä kohtaan. Ehkä mun ei pitäis näyttää sitä. Mutta ku sit se en olis minä. En mä voi sille mitään että tunnen sympatiaa ihmistä kohtaan joka on mulle rakas ja joka on tosi samanlainen tavallaan vaik se kuitenki on ihan erilainen.
   Mut ehkä se on parempi näin. Ehkä se olis parempi etten yleensäkään sotkeutuis toisten ihmisten elämiin. Ehkä olis parempi ettei olis kavereita joiden elämiä sotkee. Ehkä mun pitäis vaan kuolla. En mä tiiä. Ei jaksais tämmöstä. Mut toisaalta mä oon liian heikko semmoseen. En mä osais kuolla. En mä osais tappaa. Tai tarkemmin sanottuna en vaan tekis sitä kellekään tai itelleni koska se olis äärettömän typerää ja vähä-älyistä. Miks mä edes tutustun ihmisiin jos siinä aina käy näin? Sanon tai teen jotain väärin ja ennen ku ees huomaan nii mua jo vihataan? Miks mä yritän? Miks mä haluan niin epätoivosesti että mua rakastettais vaikken ees ansaitse semmosta?
   Peksi on kipee. Lisää antibiootteja. Ja koska se on sairas se ei jaksa kirjottaa. Se ei jaksa laittaa viestiä jossa lukis hyvä yötä. Se ei jaksa vastata siihen kirjottaako se ensviikol. Se ei jaksa vastata. Sillekään ei voi kertoo ku sattuu. Ja vaik se vois kuunnella nii ei se ymmärtäis. Ei siihen satu. Ei se itke. Ei se ahdistu. Se vaan kuuntelis hiljaa ja koittais vaihtaa aihetta. Jos näkisin sen nii se kattelis avuttomaan, hymyilis. Kattos surullisena ja sit halais, käskis piristyä ja alkais tehä jotain muuta.
   Kuoleminen on typerää. Se on säälittävää. Eikä siinä ole mitään järkeä. Miks tappaa itsensä jos voi elää? Vaikka elämä ei olis elämisen arvoista nii onko kuolemakaan sen parempi? Onko ikuinen helvetti parempi kuin puolikuntoinen elämä? Onko Jumala niin kaukana ettei se kuule kun mä huudan? Kun mä itken? Kun mä rukoilen? Kun mä pyydän? Kun mä kiitän? Vai kuuleeko Hän? Mä pyydän että kuulis. Mä pyydän sitä. Mä pyydän että Hän näkis. Mä pyydän että Hän kuulis. Mä pyydän että Hän olis mulle rakas. Että Hän välittäis. Ei vaan jättäis yksin.

drip drip, losing my beautiful red
just a body dripping to death, just a soul, finding it's way
no regrets, I'll see my friends again

                              - Beautiful red by Astrid Van Der Veen -
                                         www.youtube.com/watch

Tommonen olo olis kiva ku kuolis. Paitsi että hetkonen. Eihän mulla ole niitä kavereita jotka mua odottais siellä.

Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven’t missed you yet

Every roommate kept awake
By every sigh and scream we make
All the feelings that I get
But I still don’t miss you yet

Only when I stop to think about it

I hate everything about you
Why do I love you
I hate everything about you
Why do I love you

Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven’t missed you yet

Only when I stop to think about it

I hate everything about you
Why do I love you
I hate everything about you
Why do I love you

Only when I stop to think
About you, I know
Only when you stop to think
About me, do you know

I hate everything about you
Why do I love you
You hate everything about me
Why do you love me

I hate
You hate
I hate
You love me

I hate everything about you
Why do I love you

                      - (I hate) Everything about you by Three Days Grace -
                                            www.youtube.com/watch

....