En tiiä miks mut mua väsyttää. Tuntuu, että vois vaan nukkua, nukkua, nukkua, nukkua ja nukkua. Ei jaksa tehä mitään. Ei vaan jaksa. Pitäis siivota mutta väsyttää vaan koko ajan ku en saanu viimeyönä unta paljoo yhtään. Mut ei auta. Pakko siivota. Yms.   Nii ja ahistaa kans ku pitäis kai tilata gynekologiaika. Mut ku pelkään lääkäreitä. Eikä ny muutenkaan ehkä kivoin tarkastus tässä elämässä. Mut toisaalta haluisin oikeesti tietää, että eihän mulla oo sitä  endometrioosia ku se ny kummittelee tuolla takaraivos ku periaatteessa oireita olis.   Ja tää blogi vammaa ny jotain. Jos kirjottaisin samalle riville nii tää jatkuis vaan loputtomiin, loputtomiin, loputtomiin, loputtomiin, loputtomiin, loputtomiin, loputtomiin...

Akvarion lasi vääristää perspektiivin koneen matala taajuus aallottaa elintilan mutta pian saan ruokaa, ruokaa, ruokaa valon suunnasta ruokaa, ruokaa, ruokaa valon suunnasta  Vapaampi olisin vaikka jäteputkessa minä lisäännyn ja syön ja syön ja syön ja syön ja syön ja syön kunnes kellun pintaan, pintaan, pintaan vatsa ylöspäin pintaan, pintaan, pintaan vatsa ylöspäin  Pieni askel ihmiselle suuri koko ihmiskunnalle merestä maalle maalta tyhjän taivaan alle  Merivesi miinus kaksi totuus taivas seitsemän minä hitaasti etenen kohti vesirajaa takaperin maailmaan, maailmaan, maailmaan, maailmaan oikeaan maailmaan, maailmaan, maailmaan, vastavirtaan vastarintaan  Pieni askel ihmiselle suuri koko ihmiskunnalle merestä maalle maalta tyhjän taivaan alle  Korkeuksista maan pinnalle alle paksun lasin astun katseen kohteeksi takaisin nyt äkkiä maan alle  Pieni askel ihmiselle suuri koko ihmiskunnalle merestä maalle maalta tyhjän taivaan alle  Korkeuksista maan pinnalle alle paksun lasin astun katseen kohteeksi takaisin nyt äkkiä maan alle        - Merestä Maalle by Stam1na -            www.youtube.com/watch 

Mut jotain positiivista. Kävin 20min pyörälenkin, tein vatsalihaksii yms. Sit söin ihan jees, mutta en
yhtään karkkia! :o Oon ylpee itestäni! Ja yhellä foorumilla millä ny laihdutan nii lupauduin tunnin liikkumishaasteeseen! Eli siis viikos väh. tunti ulkoliikuntaa yhtäsoittoa! Aattelin että vois käydä kävelyllä ja pyöräillä sit loput :)

En tiiä. Jätin tänään kuoron välistä ku jalka oli kipee. Kavukipuja taas vaikka en kasva. Miks nää jalat vetää välil tätä omaa showtaan? Ja kertokaa miks mun kone heittää bluescreeniä! Pelottavaa :o En haluu että tää kone kuolee vielä! Ja mitäs muuta.. No. Koska vedin tossa pienen ahdistuskohtauksen nii nyt on sitte kurkku ihan turvoksissa. En tajuu miks se aina tekee sen että jos itken tai ahdistun nii mun imusolmukkeet turpoo hetkes ihan palloiks nii että on vielä vaikeempi hengittää. Ärsyttävää :(

Ja mitäs muuta. Ai nii. Elämä on sitte kivaa ku on nainen. Mä niin pelkään että menkat alkaa nyt ja siis angst en jaksa niitä nyt ja ku en haluu että sattuu ja että joudun vetää lääkkeitä ja että on paska olo :( Ja sit ku tulee vielä enemmän mieleen toi gyne juttu ja vaan ahistaa. Ehkä mä juon vaan hitosti vettä ja kuvittelen että kaikki mun murheet katoo sillä. <3

Tai sit mä voisin ruksia. Toimii 100% paremmin jos multa kysytään.