Jeps. Kattomassa ku kaverit veti viimestä kertaa The Rocky Horror Shown. Tai en mä tiedä miten se kirjotetaan mutta kuitenki. Hieno esitys. Samuli Alalahti veti ihan nappiin Frank-N-Furterin roolinsa ja oli kyl mahtava. Kuvia kys. musikaalista tuossa: www.kp24.fi/uutiset/Gallery.aspx

Jeps. Että semmosta. Ja nyt taas vaihteeksi - yllätys, yllätys - ahdistaa. Fuck you all, fuck you, fuck you all, fuck you, I don't care, I don't care.... Pakko kuunnella tota biisiä ku sattuu taas nii saakutisti. Tai en mä tiedä. Oikeestaan ei oo hirveesti tunteita pinnas. Puristaa vaan sisältä.
  Ei tietty kyl helpota sekään ku erään ihmisen akku on loppu, ei olla puhuttu koko viikonloppuna eikä oikeestaan viikollakaan ja sil on enää kolmetuntia aikaa puhua mun kanssa jos se ees aikoo sitä tehdä. En tiedä. Välil tuntuu että mä vaan ahdistan sitä. Tai että olen sen tiellä. VIhaako se mua? Eikö se enää halua olla mun kanssa? Vai eikö sitä vaan enää kiinnosta? Teinkö mä jotain väärin? Jos tein nii miten mä saan anteeks?
   Pitäis syödä. Nälkä tavallaan mut ei tee mieli laittaa mitään kurkusta alas. Ja sitäpaitsi söin jo tänään puuroo nii kyl sillä ny vähän aikaa pitäis pärjätä. Ei mulla kyllä oliskaan ku enää yks pussi puuroa, salaattitarpeet ja katkarapuja. Tuskin sil kovin pitkälle pötkii. Ai nii ja sit pari tölkkiä hernekeittoa varalta. Ja ehkä yks säilyketölkki tonnikalaa.. 
   Mut mitä mä selitän? Ei ketään kiinnosta. Perhana. Mut ihan ku tätä kellekään muulle kirjottaisin. Tai olettaisin että joku lukis tätä. Tai vaikka lukiski nii ei silläkään oo sinänsä väliä. Toisaalta ei ehkä pitäis antaa tän näkyä kaikille ku kirjotan tänne kuitenki ihan ku omaan päiväkirjaani. Toisaalta taas ihan sama. Jos joku lukee nii lukekoon. Jos löytää itsestään jotain nii löytäköön. Mua ei vois vittu vähempää kiinnostaa. 
  Ja no joo. Onhan mulla kaikki niin saatanan hyvin. Verrattuna moneen muuhun. Mut ku mä olen ihminen nii se ei riitä. Mä tarviin muutaki. Että joku välittäis musta. Että jollain olis aikaa. Että joku tekis jotain ihan vaan mulle. Tai just mun vuoksi. Että mulla olis merkitys. Että mä en olis vaan turha. Ku vois vaan kuolla. En mä ehkä haluais ajatella nii mutta ei sille voi mitään. Ei se enää silleen kierrä päässä ku joskus mut.. äh. Ei mul oikeesti ole niin paha olo. Ollu joskus nii paljon pahempiki. Oikeestaan kaikki on aika hyvin. Hitto.

DNA, welcome to my DNA
Stupidly you want to stay
With my DNA
DNA, you cannot fix what you get
Things that I try to forget
In my DNA

Can you forgive me?
For things that I've said
Things that I've done
Go now and never come back

DNA, we all got expiring dates
Trust me there's no get away
From my DNA
DNA, Wires of sadness and pain
Always remaining the same, my DNA

Disarmed by the music
There's bombs in my head
You'll always get burned
Go now and never come back

My deadly venom
Soon I'll be dead
Go now my lover
Go now and never come back

                    - DNA by Blackfield -
                   www.youtube.com/watch