Inttileskeys vois olla ihan kivaa. Jos mies viittis soittaa edes sen kerran viikossa. Tai laittaa viestiä. Edes sen kerran viikossa. Tai jos näkis sitä miestä edes sen kerran puolessa vuodessa. Mutta ku ei.
   Mua ei ole siunattu tämmösillä ihmeillä. Ennemminkin ihmeenä on se miten joku ihminen jonka pitäis rakastaa mua aivan ylenpalttisesti ja enemmän ku ketään toista pystyy elämään aivan huolettoman onnellisena näkemättä mua about puoleen vuoteen, soittamaan mulle tunnin puhelun neljän viikon edestä ja lähettämään vain 2 tekstiviestiä kahden ja puolen kuukauden aikana.
    Välillä mä epäilen että mulle on sattunut joku valioyksilö tän tunnevammasuuden osalta. Ihminen joka ei osaa huomata sitä että se mahtais vituttaa tyttökultaaki jos miehestä ei kuulu muutamiin viikkoihin/kuukausiin mitään. Voiko ihmisellä oikeesti olla ikävä, jos se ei sit ku se vois laittaa viestiä tai soittaa tee mitään asian eteen? Odottaa vaan että mä soitan. Jos soitan. Jos en soittais nii puhuttaiskohan me ees? Jotenki mä epäilen sitä suuresti.
   Mä luulin että kunnon yöunet poistais vitutuksen. Yleensä ne tekeeki sen ja sit on oikeen pirtee olo. Mut no. Tänä aamuna ei sit ollukaan kovin pirteä olo ku satuin koko yön näkemään jotain hitsin sekavaa unta poikakaveristani joka sitten siinä kivasti lähti kesken meidän inttiviikonloppu tapaamisen pelaamaan jotain tietokonepeliä. En oo ehkä ikinä unessa huutanu ja itkeny niin pahasti kellekään sitä miten vittumaista ja loukkaavaa tommonen on. En mä ole mikään nukke. Ei mua voi vaan ottaa esille sillon ku sattuu haluumaan ja sit heittää pois ku ei tarviikkaan taas.
   Viimeviikonlopun se oli kaverinsa kans pelaamassa eikä vastannu puhelimeen ku "oli niin kiire". Tänä viikonloppuna oli "hyvä että soitit perjantaina" ku lauantaina se pelaa kaverinsa kans taas joten se ei ehdi vastata. Eli ei juttelua tänäkään viikonloppuna varmaan jos ei sunnuntaina sit jotain tunnin puhelua saada aikaan. Jos se vastaa. Ja ensviikonlopun se on sit kii armeijas. Sano että voi laittaa viestiä mut paskat se mitään laita. Ei se oo ennenkää laittanu.
Että tämmöstä. Hauskaa vitutusviikkoa. 

T. Inttileski

Lisäys 6.4. Ilmeisesti minun piti kirjoittaa tähän joku unikin mutta en sitten kirjoittanutkaan. Hups.

----2minutes later-----

Ai hups. Olinki kirjottanu sen :D