<3 Oon rakastunu<3 Kulta on ihana! Tapahtu oikeesti tänään ihme josta kiitos Jumalalle! Mies joka ei koskaan, koskaan, koskaan itke... sain sen itkee :O Siis oikeesti.

Eli siis. Kulta luki sen viestin minkä laitoin sille. Selitin siinä kaikki synkimmät ajatukseni meistä... kaikki siitä miten pahalta musta on tuntunu. Se kerto mulle et sil on ollu lihaskipuja ja siks se on oikeesti ollu kipee ja halunnu vaan äkkiä nukkuu. Mut siis.. sit ku kysyin siltä että tajuaako se mitä täs olis voinu tapahtua jos olisin yhtään erilainen tai jos tilanteet olis menny yhtään eritaval... nii se alko itkee. Ku se kuuli että sen lisäks et meil olis saattanu tulla ero, nii olisin myös saattanu tehä itelleni jotain. Sillon se rupes itkee. Mies joka ei koskaan koskaan ikinä oo itkeny. Jonka en koskaan oo odottanu itkevän... itki.
   Se koitti vannottaa mua että "mul ei olis oikeutta sanoa tätä ku oon varmasti se suurin tekijä ollu ton aiheuttamisessa mut... pliis. Älä ikinä enää aattele mitään tollasta". Se oli niin sulonen<3 Oon niin kiitollinen Jumalalle tästä ihmeestä! Kiitos Isä! Kiitos! Juteltiin sit kaikkee, selvitettiin kaikki... nyt niin onnellinen olo et ei muuta voi! Kiitos Herra!

Been thinking about
All of those lies that you heard me say
I can't make them go away
Been thinking about
All the mistakes you've seen me make

When I can barely hold on
You promise you won't let me go
And I want you to know

I don't live a perfect life
But God knows I'm trying the best I can
And I have wasted so much time
Pretending I'm not right about who I am
Now I'm living the best I can

Been thinking about
It's so hard to see what you see in me
Would you lay it out for me?
Been thinking about
This isn't the way that I thought it would be

When I can barely hold on
You promise you won't let me go
And I want you to know

I don't live a perfect life
But God knows I'm trying the best I can
And I have wasted so much time
Pretending I'm not right about who I am
Now I'm living the best I can

I'm breaking down and now I've found
A reason to make it this time around
No matter where I go, I want you to know
I know that I'm never alone, I want you to know

I don't live a perfect life
But God knows I'm trying the best I can
And I have wasted so much time
Pretending I'm not right about who I am
But now I'm living the best I can

No matter where I go, I want you to know
I'm living the best I can

And I have wasted so much time
Pretending I'm not right about who I am
Now I'm living the best I can


                 - Best I Can by Decyfer Down -  
                    www.youtube.com/watch