Tänään mul on ollu siivouspäivä. Ehkä jännintä pitkään aikaan ja samal jotenki parhain päivä pitkään aikaan. Saanu laittaa paikkoja kuntoon, samal purkaa sitä omaa väsymystään ja muuttaa sen tarmoks... selkää vaan särkee mut seki on tälkertaa vaan kertomas että oon tehny jotaki. :) Onnistuin auttaa kaveriaki ku se soitti ja kysy viime jakson hissan viikkotehtäviä nii etin ne sille samalla ku kävin paperilaatikon läpi ja laitoin järjestykseen sen :) Sit lainasin sille kans johdon kameraa varten et se saa tehtyä sen koulutyön. On se rakas<3 mut jotenki hyvä olo ku voi itekki olla joskus ees tarpeellinen ku normisti oon vaan tiellä<3
   Nii. Ja toki samal oon käyny päätänki tyhjäks. Nollannu sen. Oikeesti hitsin hyvä olla. Pikkuhiljaa ehkä ikävä ja ahdistus koittaa takas mut.. ei se mitään :) Oon silti onnellinen ku mul on ees mies. Vois olla ettei olis sitäkää :D Se on rakas kuitenki vaikka onki semmonen ku on ja vaikka olis kuinka vaikeeta nii mä vaan silti rakastan sitä<3 Siitä sen tietääki että se on se mun oikea :)
   Katoin kans Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa ykkösen. Enkuks tottakai ja ilman tekstityksiä =D Ja ymmärsin kaiken sitäpaitti! Ny oon ylpee itestäni. Vaik eihän siinä vaikeeta kieltä oo mut kuitenki :)