Mä en jaksa. Miks tän pitää olla tämmöstä? Miks mun pitää olla tämmönen? Miks kaiken pitää mennä aina näin? Miks ihmiset kiduttaa mua ku jotain matoa koukussa? Miks se on aina ollu näin? Miksei se ikinä muutu mihinkään - ihmiset vaan vaihtuu? Miks kaikkien on aina pakko potkii mua päähän? En mä haluu olla mikään kynnysmatto. On mullaki saakeli tunteet. Kyllä muhunki sattuu. En jaksa, en jaksa, en jaksa....
    Miks peilistä pitää kattoo tommosen ihmisen? Miks siel on tommonen saakelin lihava norsu? Miks mun pitää olla tämmönen helkutin itkupilli? Ihan ku joku punasilmänen särki joka koittaa haukkoo happea kuivalla maalla. Vittu ku voiski vetää ittensä naruun. Tai jotain vastaavaa. Vois vaan kuolla pois. Mut ei siinäkä olis mitään järkee. Mä inhoon itteäni tämmösenä. Mä oon nii säälittävä. En osaa ees ilmasta mitenkää tätä. En purkaa. Vaan itkee jossain ja tukehtua. Odottaa paikallaan että joku tulis ja taittais niskat. Seisoo autonvaloissa odottamas että jos se ajais päälle. Mut ku ei se koskaan muutu. Ei kukaan aja. Ei kukaan tuu. Mä vaan odotan. Istun ja odotan. Liian pelokas että ite tekis koskaan mitään.


Beautiful red blood is leaving my veins
Running out of my hands
Dripping on the floor
I'm bleeding and it feels good
Like my release finally arrived
Beautiful red is surrounding me
No threats, no fears, just free at last

Beautiful red blood is fading to black
No I cannot see, I'm losing my life
Beautiful red is all I can see
Suffocating, I cannot breath
Falling, I cannot stand
No regrets, facing my death

Beautiful red
Dripping down

Drip drip, losing my beautiful red
Just a body dripping to death, just a soul, finding it's way
No regrets, I'll see my friends again

Beautiful red blood is what I've seen
Pain in my life is what I've felt
Hate for stupid is what I've shown
I lived my life and now I'm gone

Beautiful red
Dripping down


                  - Beautiful Red by Astrid Van Der Veen -
                            www.youtube.com/watch

Wish it was over...